Головна » Статті » Мої статті |
"Чи треба промивати двигун при заміні масла?"
"Чи треба промивати двигун при заміні масла?" - Саме таке питання, в черговий раз, задають автолюбителі при заміні масла в моторі. Відповідь на це питання ми постараємося привести в даній статті, де будуть розкладені всі аргументи за і проти промивки двигуна при заміні масла. Також наведемо приклад, як зробити правильну промивку двигуна - найкращий спосіб. Що таке промивка двигуна і навіщо вона потрібна? Більшість автолюбителів цю фразу промивку двигуна асоціюють з якоюсь хімією (а-ля "5 хвилинна промивка двигуна"), яка додається в старе масло перед зливом, після чого можна заливати нове, або ж зі спеціальним промивним маслом, яке заливається між «старим »і« новим »маслом. Виходячи з такого розуміння питання, автолюбителі нерідко збиваються з ніг у пошуках найефективнішої «5 хвилинної» промивки, або ж самого якісного промивного масла. Багато ще й вживають такі продукти при кожній заміні масла ... У будь-якому маслі є ряд присадок, і як мінімум одна з них і відповідає за постійне очищення внутрішніх деталей двигуна. Таким чином, заливаючи в свій мотор якісне масло - Ви вже робите достатньо для очищення двигуна. Якщо Ви регулярно і вчасно заливаєте в двигун одне і те ж якісне масло - ніякі додаткові процедури по промивці двигуна не потрібні! Кожному двигуну потрібно не яке-небудь, а конкретне масло, з конкретними характеристиками та індивідуальним хімічним складом. Тільки за цієї умови мотор буде жити довго і працювати нормально. Ви, наприклад, заливаєте в мотор разом з уже відпрацьованим маслом, якусь хімію «для промивки двигуна». Цілком очевидно, що в цій хімії мають бути якісь активні речовини, інакше промивка, як така, втрачає сенс. Ви знаєте, як ці речовини можуть взаємодіяти з внутрішніми деталями двигуна? У Вас є гарантія, що промивки не роз'їсть, наприклад, кільця у Вашому моторі? Більше того, заливши промивку в старе масло, ви істотно міняєте його характеристики, і в першу чергу мова йде про в'язкості масла. Дуже сильно змінюєте. Потім це старе масло зливається, і до 10% його залишається в моторі (залежить від конструкції двигуна)! Не вірите? Так перевірте, хоча б методом порівняння, скільки за технічними характеристиками виробника повинно бути масла у Вашому двигуні, і скільки масла Ви зазвичай заливаєте. Якщо заливаєте нове масло, і воно змішується, тільки вже не зі старим, а з взагалі незрозуміло з чим, абсолютно точно не відповідним для двигуна. І зміст цієї пекельної суміші в новому маслі - цілих 10%! Для довідки, в нормальному маслі приблизно 85% складу - це основа, і ще 15 - присадки. Тобто, Ви додаєте в своє масло ще майже стільки ж «присадок», скільки там уже є. Тільки дія цих «присадок» - непередбачувано, бо вони точно не передбачені виробником двигуна. Інше питання, якщо Ви тільки купили автомобіль, і не знаєте яке раніше масло було залито - "синтетика" або "мінералка". Або, приміром, Ви вирішили змінити марку, тип, або виробника автомасла. У цих, а також деяких інших випадках, мотор промити потрібно, але тільки не хімією і не якимось спеціальним промивним маслом. Власне, промивати мотор потрібно тільки в наступних випадках: • Коли Ви змінюєте марку та / або виробника масла. • Коли змінюється в'язкість або тип моторного масла (наприклад, з синтетики переходите на напівсинтетику). • Коли є підозри, що в двигун могло потрапити неякісне паливо, антифриз, неякісне масло. • Після будь-якого ремонту двигуна, пов'язаного з розкриттям ГБЦ (головка блоку циліндрів). • Коли є сумніви в своєчасних регулярних замінах масла в минулому. Питання та відповіді при промиванні двигуна Чи варто промивати двигун при заміні з "синтетики" на "синтетику"? Ні. Склад моторних масел приблизно однаковий, так що сенсу в промиванні двигуна немає. Адже найкраща промивка двигуна - це якомога частіше міняти масло і не "тягнути" з його заміною. А всякі "п'ятихвилинки" - це не тільки викинуті гроші, але і можливість виникнення проблем в двигуні. Чи варто промивати двигун при заміні з "синтетики" на "напівсинтетику"? Напівсинтетика з синтетикою змішується в будь-яких пропорціях, і якщо вже і промивати, то тим же маслом яке збираєтеся заливати. За своїм власного досвіду можу сказати, що міняв масло з напівсинтетики на синтетику - і не було ніяких проблем. Просто при наступній заміні масла трохи скоротив термін його заміни: з 10 000 до 8000 км. І ще слід додати, не боячися, що ваше масло "згорнеться". Зараз це просто нереально, адже якість сучасних масел дуже висока і дозволяє змішувати їх між собою. Чи варто промивати двигун при заміні з "мінералки" на "синтетику"? Не потрібно. При зміні з мінералки на напівсинтетику, ніяких маніпуляцій не потрібно. А для зміни з мінералки на синтетику досить наступне. Залити синтетику по щупі до мінімуму (зі зміною фільтра) завести, дати попрацювати 5-10 хвилин. Злити масло, замінити фільтр (вже другий) і сміливо заливати масло по рівню. Як виконати промивку двигуна? Найкращий спосіб • Зливаємо «старе» масло з прогрітого двигуна, давши при цьому машині гарненько відстоятися (щоб витекло максимум). Якщо автомобіль на підйомнику і він таке дозволяє, машину можна «нахилити» в обидві сторони - так витече більше. • Заливаємо «нове» масло, ставимо новий масляний фільтр. • Пару днів їздимо, не перевантажуючи мотор (тримаємо «обкатний» максимум оборотів). • Знову міняємо масло, знову з максимальним зливом (фільтр теж під заміну!). • Першу наступну заміну масла після вищеописаних операцій виробляємо в два рази швидше звичайного (тобто якщо Ви зазвичай міняєте масло кожних 10 тис. Км., В перший раз поміняйте через 5 тис.). Після вищевказаних процедур, двигун буде повністю промитий. І головне пам'ятайте, - двигун можна промивати, тільки не використовуючи при цьому присадки або п'ятихвилинну промивку. А промивати двигун тільки тим маслом, яке ви будете надалі заливати. І робити це не обов'язково при кожній заміні масла. | |
Переглядів: 2887 | | |
Всього коментарів: 0 | |